Особистий кабінет

ІНСТРУКЦІЯ користувача програмного модуля
”Особистий кабінет юридичної особи»

Початок роботи.

Перш за все Вам належить уважно ознайомитись з текстом:
Для отримання ключа ЕЦП, що підтримується програмним забезпеченням персонального кабінету споживачу слід виконати наступне:
На сайті АЦСК (http://acskidd.gov.ua) вибрати меню «Перелік документів, які необхідно подати до ЦСК» та заповнити анкетні дані для отримання ключа ЕЦП; Завантажити та встановити ПЗ криптопровайдера для роботи з ЕЦП (http://acskidd.gov.ua);
Після оплати послуг за отримання ключа ЕЦП та отримання на електронну пошту повідомлення від АЦСК про логін і пароль, що потрібно ввести у ПЗ криптопровайдера (програма GetCertificate.exe) для формування файла-контейнера ключа ЕЦП у форматі PFX. Після укладення договору про отримання ЕЦП про це слід письмово повідомити постачальника (СО ЕМ) з наданням копії даного договору (для підтвердження) та вказуванням терміну дії сертифікату ЕЦП. В якості найбільш оптимального браузера для роботи з персональним кабінетом юридичного споживача рекомендується використовувати Mozilla Firefoxv.42 або більш пізніх версій.

Також для роботи функції ЕЦП слід на комп’ютері встановити JAVA RuntimeEnvironment (JRE) v.8u91 або більш пізніх версій. Після встановлення JRE слід виконати відповідні налаштування у webбраузері, а саме:
1) перевірити параметри доповнень (меню «Інструменти – Додатки) стан таких доповнень як Java Deployment Toolkit та Java(TM) Platform SE, параметри запуску яких мають бути встановлені як: «питати про активацію».
2) перевірити налаштування безпеки JAVA (у панелі управління – Java – Security) щодо наявності ТОВ «Базис» у списку довірених сертифікатів, а також додати у виключення сайт АЦСК та сайт персонального кабінету.

Стовпчики таблиці:
Номер — вказується порядковий номер рядка в таблиці.
Майданчик — вказано майданчик для якого існує ліміт споживання.
Місяць — місяць для якого встановлено ліміт.
Дата останньої зміні — дата на яку було змінено ліміт споживання.
Вид ліміту — вказано вид ліміту.
При натисканні на кнопці “Рахунки” – користувачеві буде виведено на екран таблицю з його рахунками.

Стовпчики таблиці:
Номер — вказується порядковий номер рядка в таблиці.
Номер рахунку — вказано номер виставленого рахунку для споживача.
Дата рахунку — вказано дату виставленого рахунку для споживача.
Сума — сума рахунку.
кВт/г- споживання електроенергії по рахунку.
За який місяць рахунок — вказано місяць за який виставлено рахунок.
Вид нарахування — активний, реактивний або генерація.
Вид документа — вказано вид документа рахунка.
“Показники” – виводить дані по споживанню електроенергії у розрізі лічильників.

Стовпчики таблиці:
Номер — вказується порядковий номер рядка в таблиці.
Дата документу — вказано дату документа.
Тип документу — тип документу.
Номер лічильника — вказано номер лічильника.
Дата показників — вказано дату останніх занесених показників.
Попередні показники — вказано попередні показники.
Показники-вказано поточні показники.
Споживання за місяць — вказано розраховане споживання за місяць.
Коеф. Тр. – вказано коефіцієнт трансформації.
Вид енергії — вказано вид енергії лічильника.
Зона — зонність лічильника.

“Підключення” – виводить дані по підключенням користувача.

Стовпчики таблиці:
Номер — вказується порядковий номер рядка в таблиці.
Майданчик — вказано майданчик у якого є підключення.
Точка обліку — вказано поточну точку обліку.
Адреса — фізична адреса підключення.
Потужність — вказується потужність точки обліку.
Тариф — вказується тариф розрахунку по точці обліку.
“Змінити пароль” – надає можливість змінити пароль на вхід до кабінету.
Після вводу нового паролю та натискання на “Зберегти” – новий пароль користувача буде занесений до бази даних. При вході до кабінету користувачеві потрібно буде використовувати новий пароль.

Розглянемо детальніше призначення кнопок головного меню.
Кнопка “Інформація” потрібна для того щоб користувач міг побачити реквізити свого підприємства.
У верхній частині сторінки інформації знаходяться реквізити організації
користувача – дані, які внесені до бази даних обленерго по особистому рахунку а саме:
Повне найменування — вказується назва споживача.
Юридична адреса — вказується юридична адреса споживача.

Номер і дата договору — вказується номер договору та дата його складення.
Код ЄДРПОУ- унікальний код споживача.
Особистий рахунок — вказується номер особового рахунку в базі.
Період розрахунку — вказується період розрахунку споживача.
День звіту — вказується день в який, згідно договору, споживач розраховується.
Кнопка “Оплати” – виводить усі оплати користувача, які були проведені і зафіксовані в базі даних підприємства.

Стовпчики таблиці:
Номер — вказується порядковий номер рядка в таблиці.
Номер оплати — вказано номер документа по якому була оплата.
Сума оплати — вказано суму оплати.
ПДВ — вказано податок на додану вартість.
Дата оплати — вказано дату оплати.
Період за який сплачують — вказано період за який сплатив споживач.
Вид нарахування — активний, реактивний або генерація.
“Внести показники” – відображає таблицю, через яку користувач має можливість внести свої дані (показники) по окремому лічильнику на поточну дату для подальшої реєстрації їх в базі даних підприємства.

Стовпчики таблиці:
Номер — вказується порядковий номер рядка в таблиці.
Точка обліку — вказано точку обліку споживача.
Номер лічильника — вказано номер лічильника.
Коефіцієнт трансформації — коефіцієнт трансформації.
Вид енергії — вид енергії лічильника.
Зона — зонність лічильника.
Тип — тип лічильника.
Розрядність — розрядність лічильника (залежить від типу лічильника).
Дата-дата внесення показників.
Попередні показники — попередні показники внесені в базі даних.
Показники — поточні показники (які бажає внести споживач).
Після того, як дані буде внесено – потрібно натиснути на кнопку Підрахувати.
Дані будуть оброблені і занесені до бази даних.

Для формування PDF файлу натисніть кнопку “PDF” у верхній лівій частині вікна. В окремому вікні буде виданий діалог відкривання або збереження створеного PDF файлу. Рекомендуємо Вам зберігати файл у окремий каталог (для більшої зручності в оперуванні з файлами такого типу). Після того, як файл було збережено його необхідно підписати ЕЦП. Вікно підписання файлів у нашому випадку виглядає наступним чином.

Вхід до особистого кабінету.
Щоб увійти в особистий кабінет потрібно в браузері ввести адресу yunex.com.ua та перейти по посиланню ”Особистий кабінет”, що знаходить в головному меню. Сайт використовує технологію захищеного з’єднання HTTPS, тому усі дані, що передаються, є зашифрованими і недоступними для перегляду чи перехоплення третьою стороною. Кабінет користувача є web-сторінкою у верхній частині якої розташовано головне меню — яке використовується для навігації по особистому кабінету. Через перший пункт головного меню “Меню” користувач має можливість переглянути ліміти, рахунки, показники, підключення, або змінити пароль. “Ліміти” – виводить таблицю лімітів споживання користувача у розрізі майданчиків. По закінченні роботи в особистому кабінеті потрібно натиснути на посилання “Вихід”. В браузері буде відкрито нову сторінку з формою входу, де потрібно буде ввести логін та пароль у відповідні поля.

Щоб затвердити реєстрацію треба роздрукувати та завірити інструкцію яку наведено вище
та надіслати на: info@yunex.com.ua

Якщо ідентифікація користувача була вдалою – то він переходить до свого особистого кабінету.
У разі помилкового введення логіну або паролю – користувачу буде виведено відповідне повідомлення.